Evenement info & FAQ
Domande frequenti
Quali sono gli orari di apertura?
utti i giorni dalle ore 10 alle ore 18, il sabato c’è anche un programma serale fino alle ore 20:00.
E per i bambini?
L’ingresso per i bambini fino a una età di 12 anni è gratuito.
Zijn er pendelbussen beschikbaar ?
Jazeker, ieder uur rijden er vanaf station Voorschoten pendbussen naar Kasteel Duivenvoorde. Koop direct een pendelbus ticket in de ticketshop, de plaatsen in de bus zijn beperkt. LET OP, er is geen parkeergelegenheid bij station Voorschoten.
Si può arrivare al castello facendo uso dei mezzi pubblici?
Sì, il castello è anche raggiungibile facendo uso dei mezzi pubblici. Via treno partendo dalla stazione centrale di Utrecht e scendendo alla stazione di Vleuten. Da qui si può proseguire facendo uso dell’autobus linea 127 in direzione Breukelen/Kockengen. Si scende poi al paesino di Haarzuilens presso la fermata ‘Brink’. Dalla fermata fino all’ingresso del castello ci impiegate poi 10 minuti circa a piedi. Cliccare qui per poter vedere via il sito della GVU (trasportatore locale) gli orari correnti dell’autobus > Se invece preferite arrivare dalla stazione fino al castello facendo uso del taxi, la ditta Van Rhijn è reperibile via 0031-30-6771271.
Kan ik met de auto parkeren bij Kasteel Duivenvoorde ?
Jazeker, er is een vernieuwde parkeerlocatie aangewezen, de parkeerplekken zijn hier wel beperkt, koop daarom direct een parkeerticket in de ticketshop tijdens de aanschaf van de entreetickets. Er zijn geen parkeertickets te koop aan de kassa.
Kan ik mijn fiets of scooter stallen?
Ja! Er is een ruime gratis, maar onbewaakte fietsenstalling op de parkeerplaats.
Is het mogelijk om een e-bike op te laden in de fietsenstalling?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Wat betekent het tijdslot van mijn ticket ?
Het tijdslot is een indicatietijd van aankomst, dit om te verkeerstromen te kunnen monitoren en de parkeergelegenheden niet te overbelasten. Houdt u zich alstublieft aan het gekozen tijdslot. U mag uiteraard zo lang aanwezig blijven op het evenement, zoals gewenst.
Wanneer is mijn ticket geldig?
Dit staat vermeld op het ticket. Er zijn tickets die enkel geldig zijn op een specifieke dag en er zijn flexibele tickets, deze kunnen worden gebruikt op een dag naar keuze.
Ik ben mijn tickets kwijt.
Ticket(s) opvragen. Ben je jouw ticket(s) kwijt of heb je ze niet per e-mail ontvangen? Vraag eenvoudig jouw ticket(s) op via de volgende link: https://www.yourticketprovider.nl/ticketopvragen.
Come possiamo pagare all’interno della fiera?
All’ interno della fiera potrete fare uso del presente Bancomat. Diverse ditte espositrici fanno inoltre anche uso di un POS.
L’evento è accesibile per chi è inabile e deve fare uso di una sedia a rotelle?
Sì, la maggior parte della fiera è accessibile per chi fa uso di una sedia a rotelle. Bisogna però tenere conto che i pavimenti di tutte le tende hanno un’altezza minima di almeno 15 cm.
Zijn er rolstoelen beschikbaar op het evenement?
Nee, er zijn geen rolstoelen aanwezig op het evenement. Mocht je een rolstoel nodig hebben dien je deze zelf mee te nemen.
Ci sono sufficienti bagni all’interno dell’evento?
È permesso entrare con il cane?
Sì, questo è permesso ma solo se il cane viene tenuto al guinzaglio. Nel caso che il cane è aggressivo deve anche essere munito di museruola.
È ammesso di portare con se all’interno della fiera bevande e/o cibi propri?
Sì, ma é vietato consumarle facendo uso dei tavoli e sedie delle terrazze dei ristoranti.
Le visite guidate nel castello sono incluse nel prezzo d’ingresso della fiera?
No, le visite guidate non sono incluse nel prezzo, per ulteriori informazioni a riguardo cliccare qui.
Tutti i visitatori del Castello de Haar sono tenuti a seguire le norme relative ai visitatori del castello che potete trovare cliccando qui.
È videosorvegliata l’area della fiera?
Sì, il castello è dotato di telecamere di sorveglianza 24 ore su 24.
Zijn er tickets aan de kassa verkrijgbaar?
Nee, deze zijn enkel in de voorverkoop beschikbaar. Zolang de voorraad strekt.
Ik heb een vraag over mijn tickets.
Vragen over de tickets kunnen gesteld worden aan onze ticket partner! Je neemt contact met ze op via info@yourticketprovider.nl Zij kunnen je helpen met al je vragen over betalingen, opnieuw versturen en meer.
Algemene Voorwaarden tickets.
- Het ticket geeft toegang tot Smaak van de Winter voor één persoon op de vermelde datum en het vermelde tijdsblok op het ticket.
- Tickets worden bij binnenkomst geactiveerd.
- Tickets zijn alleen scanbaar op het vermelde tijdsblok.
- Een ticket is 1 maal te scannen. Hierna vervalt het ticket.
- Het is niet mogelijk het ticket om te ruilen naar een andere datum.
- Het ticket is niet inwisselbaar voor geld, een ander ticket of anderszins inwisselbaar.
- Het ticket mag niet worden doorverkocht of anderszins voor commerciële doeleinden worden gebruikt.
- Met het betreden van het park ga je akkoord met het huis reglement van Kasteel Duivenvoorde.
- Het herroepingsrecht is niet van toepassing bij de aankoop van tickets.
- Op verzoek dient het ticket te worden getoond.